به گزارش بولتن نیوز،صندوق تامـین اجتماعی اعلام کرد کارنامـه سوابق کشوری بیمـه‌شدگان این صندوق از بهمن‌ ماه سال جاری دراختیـار بیمـه‌شدگان قرار مـی‌گیرد.

به گزارش شبکه ایران، سوابق تاکسیرانی صندوق تامـین ‌اجتماعی اعلام کرد: سوابق تاکسیرانی با رفع مشکلات و بهره‌برداری کامل از سامانـه تامـین اجتماعی امکان ارائه کارنامـه سوابق بیمـه‌ای بـه تمامـی بیمـه‌شدگان تامـین‌اجتماعی فراهم مـی‌شود.

بر اساس این گزارش، اکنون کارنامـه سوابق بیمـه‌ای از طریق شعب صندوق تامـین ‌اجتماعی درون دسترس بیمـه‌شدگان قرار دارد اما از بهمن‌ماه سال‌جاری این سامانـه از طریق پایگاههای اینترنتی صندوق تامـین‌اجتماعی و شرکت خدمات ماشینی تامـین درون دسترس بیمـه‌شدگان مـی باشد.

این صندوق اعلام کرد: با فراهم شدن امکان دسترسی عموم مردم بـه کارنامـه سوابق بیمـه‌ای خود، فرصت پیگیری و رسیدگی بـه اعتراضات احتمالی و رفع نواقص کارنامـه‌ها فراهم مـی‌شود که تا جمع‌آوری سوابق و تکمـیل پرونده‌های بیمـه‌شدگان بـه سال‌های پایـانی و زمان بازنشستگی موکول نشود.

این طرح از سال 1376 با وارد اطلاعات بیمـه‌ای بـه سیستمـهای مکانیزه آغاز شد و حجم عظیمـی از اطلاعات بیمـه‌شدگان از 50 سال گذشته تاکنون وارد سیستم‌های مکانیزه شده است.

اخبار تكميلي:

يكي از مخاطبين محترم بولتن نيوز لطف كردند و اين لينك را كه احتمالا درست هست و براي همـه دوستان عزيز كار مي كند را فرستادند. سوابق تاکسیرانی با تشكر از ايشان.

. سوابق تاکسیرانی




[سوابق بیمـه شدگان روی سایت تامـین اجتماعی سوابق تاکسیرانی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 13 Jul 2018 13:25:00 +0000